FAQ

Indien u een vraag heeft over Brussels Summer Festival vindt u hier waarschijnlijk het antwoord! Voor meer informatie neem contact met ons op.
Indien u een vraag heeft over Brussels Summer Festival vindt u hier waarschijnlijk het antwoord! Voor meer informatie neem contact met ons op.

Tickets 2020

Wat zijn de data voor Brussels Summer Festival 2021? ↓

Het Brussels Summer Festival 2021 zal plaatsvinden van 18 augustus tot en met 22 augustus 2021.

Ik heb mijn ticket (5 DAYS PASS, 1 DAY PASS en/of FOOD & DRINK) uit 2020 naar 2021 overgezet ↓

Binnenkort meer info.

Ik heb mijn 1 DAY PASS uit 2020 naar 2021 overgezet. Kan ik de dag veranderen die op mijn ticket staat? ↓

Dit kan door contact op te nemen met onze ticketing dienst op tickets@brussels-expo.com.

Ik heb een waardebon gevraagd voor het bedrag van mijn aankopen in 2020 ↓

Binnenkort meer info.

Hoe lang is deze geldig? ↓

De waardebon moet voor de 2021 editie van het BSF gebruikt worden. Als de gehele waarde van de bon niet voor de laatste dag van de 2021-editie van BSF wordt gebruikt, gaat het overblijvende saldo definitief verloren. De waardebon kan enkel gebruikt worden op de officiële online verkoopkanaal van het festival op bsf.be.

Ik heb een terugbetaling aangevraagd voor mijn 2020 tickets ↓

U hebt uw terugbetaling al ontvangen. Als u het festival in 2021 wilt bijwonen, moet u opnieuw uw tickets kopen via ons officieel verkoopkanaal.

Wat moet ik doen als ik niets gedaan heb in 2020 (geen terugbetaling, geen omruiling en geen waardebon gevraagd heb)? ↓

Uw tickets zijn automatisch overgedragen naar de 2021-editie. Zie de vragen hierboven. Contact: tickets@brussels-expo.com

Staan dezelfde artiesten geprogrammeerd voor 2021 als in 2020? ↓

We werken aan de line up voor 2021. We kunnen dezelfde artiesten op dit moment niet garanderen, het zal bestaan uit artiesten die al in 2020 geprogrammeerd stonden en nieuwe artiesten.

Tickets 2021

Wanneer gaat de online ticketverkoop van start? ↓

We wachten op regeringsbeslissingen over deze kwestie.

Wanneer en hoe ontvang ik mijn tickets na mijn aankoop? ↓

Enkele seconden na de goedkeuring van uw bestelling ontvangt u een bevestigingsmail en een e-mail met uw e-tickets. Indien dit niet het geval is, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze ticketing dienst via tickets@brussels-expo.com.

Wat moet ik doen met mijn e-ticket(s)? ↓

Elk e-ticket moeten worden geruild voor een festivalbandje aan de kassa’s van het festival voordat u het festivalterrein kunt betreden.

Moet ik mijn e-ticket uitprinten? ↓

Ja, maar u kunt uw e-ticket ook op uw smartphone presenteren. Dit kan enkel met het originele PDF-bestand of het mobiele ticket (geen screenshot). Uw smartphone mag geen barsten vertonen en het moet mogelijk zijn om de helderheid aan te passen, om te voorkomen dat de barcode niet gescand kan worden.

Kan ik naar het festival komen met een ticket van iemand anders? ↓

Ja, als u het ticket hebt gekocht via ons officiële verkoopkanaal (op de website van BSF, Festicket of een Fnac verkooppunt). Het ticket en de barcode moeten duidelijk leesbaar zijn.

Waar kan ik Food & Drink tickets kopen? ↓

U kunt Food & Drink vouchers kopen op onze online verkoopkanaal of aan onze ticketbalies binnen het festivalterrein.

Ik kan uiteindelijk toch niet naar het festival komen. Kan ik terugbetaald worden? ↓

Elke aankoop van een festivalticket is definitief en wordt niet terugbetaald.

Ik kan uiteindelijk toch niet naar het festival komen. Mag ik mijn ticket doorverkopen? ↓

Wij raden u sterk af om uw ticket door te verkopen via andere kanalen of op een illegale manier die bij wet verboden is. We hebben geen officiële doorverkoopdienst.

In België is de doorverkoop van tickets sinds 1 oktober 2013 wettelijk geregeld:
> Het is alleen toegelaten om occasioneel door te verkopen en dat zonder winst te maken. Doorverkoop tegen een hogere prijs is onder alle omstandigheden verboden. Elke doorverkoop tegen een hogere prijs kan leiden tot een serieuze boete en een gerechtelijke procedure.
> Het is in elk geval verboden een toegangsbewijs door te verkopen dat oorspronkelijk nooit gekocht is, maar gratis werd weggegeven als prijs, sponsoring, …

Zijn er verschillende ticketprijzen (voor kinderen, PBM, groepen, enz.)? ↓

We hebben verschillende prijscategorieën.
Gratis voor kinderen onder de 10 jaar. Eén kind per volwassene in het bezit van een geldig ticket. Elk kind moet zijn/haar ID-kaart laten zien bij het ophalen van het festivalbandje.

Pro

Kan ik werken voor BSF? ↓

Het is mogelijk om als vrijwilliger of jobstudent op het BSF te Enkele van de beschikbare functies zijn:
– Opbouw en afbraak banners en ander beeldmateriaal
– Opbouw en afbraak PBM-zones
– Ecoteam
– PBM begeleiding
– Bar
– Scanning bij de inkom/uitgang van het festivalInschrijfformulier binnenkort beschikbaar.

Kan ik een plaats bemachtigen voor mijn stand op het BSF? ↓

Het is mogelijk, maar stuur hiervoor een e-mail naar commercant@bsf.be.

Kan ik mijn product of evenement promoten op het festival? ↓

Ja, maar enkel als u partner bent. Voor een aanvraag kunt u een e-mail sturen naar info@bsf.be (vóór het festival en binnen een redelijke tijd om de procedure in gang te zetten).

Volg ons op
Newsletter
Ethias Win For Life VILLE DE BRUXELLES IRIS RTBF.BE
ZIE ALLES